Srbija
    |         |         |    

NOVO! KONTAKT CENTAR

telefon

Veliko nam je zadovoljstvo da Vas obavestimo da je u cilju što bolje usluge aktivirana usluga govornog automata na broju Avon Call Centra 011-2220022.

Da bi koristili ovu uslugu potrebno je da imate telefon sa numeričkom tastaturom (bez brojčanika) i tonsko biranje (ukoliko koristite mehaničko - pulsno biranje pritisnite zvezdicu * i telefon će imati tonski signal).

Opcije

Pozdravna poruka

Glavni meni

  • 1 - Lične informacije
  • 2 - Opšte informacije
  • 0 - Veza sa operaterom

1. Lične informacije

Unos šifre AD/G
(ukoliko ništa ne ukucate veza se prekida u roku od 5 sekundi)

  • 1- Balans (stanje računa + iznos zaduženja računa dospelog za plaćanje*NOVO*)
  • 2 - Datum isporuke poslednje porudžbine
  • 3 - Iznos poslednje porudžbine (Ovo nije iznos fakture-zaduženja već visine porudžbine tj.award sales-a bez proizvoda iz neto flajera! Da bi saznali koji je iznos uzet za osnovicu obračuna popusta po fakturi od saopštenog iznosa treba oduzeti iznos nakita)
  • 4 - Status poslednje porudžbine (fakturisana, nefakturisana)
  • 5 - Razlog zadržavanja poslednje porudžbine (credit limit, dospela faktura + iznos zaduženja računa dospelog za plaćanje*NOVO* i sl.)
  • 6 - Provera poslednje proknjižene uplate
  • 7 - Unos Porudžbine*NOVO*
  • 0 - Veza sa operaterom
  • * - Prethodni meni
  • # - Pomoć

2. Opšte informacije

  • 1 - Najnovije informacije
  • 2 - Informacije o specijalnoj ponudi
  • 3 - Informacije o brošuri
  • 0 - Veza sa operaterom
  • * - Prethodni meni
  • # - Pomoć

0. Operater

Transfer poziva na call centar i slobodnog operatera u radnim danima u periodu 08-16.