Objavljeno: 7.11.2022.
Karavan „Budi hrabra – pregledaj se“ obišao je Srbiju
Udruženje “Žena uz ženu” i kompanija Avon organizovali su tokom oktobra preglede u gradovima širom Srbije u cilju prevencije i ranog otkrivanja i lečenja raka dojke
Tokom međunarodnog meseca borbe protiv raka dojke, kompanija Avon je u okviru Akcije za borbu protiv raka dojke, koja se sprovodi od 2004. godine, uručila donaciju udruženju „Žena uz ženu“ i na taj način realizovala akciju „Budi hrabra – pregledaj se“.
Pokretna ordinacija sa ultrazvučnim aparatom i pratećom opremom, tokom oktobra, bila je dostupna u gradovima širom Srbije svim ženama do 45. godine, koje su želele da obave preventivne preglede dojki i da se informišu o značaju prevencije i ranog otkrivanja, kao i lečenja raka dojke.
Karavan je posetio čak 13 gradova, Novi Sad, Sremsku Mitrovicu, Šabac, Obrenovac, Ub, Ljig, Mladenovac, Kragujevac, Čačak, Užice, Kraljevo, Kruševac i Jagodinu.

Zahvaljujući kupovini Avon proizvoda obeleženih roze vrpcom, u mesecu oktobru obavljeno je čak 1457 besplatnih pregleda.
I pored svih akcija koje organizujemo, trudimo se da tokom cele godine širimo svest o ovoj veoma važnoj temi. „Naša kompanija je u svetu donirala preko milijardu dolara, a u Srbiji 700.000 dolara za opremu koja je potrebna za ranu dijagnostiku, kao i za edukativne programe i kampanje u borbi protiv raka dojke.
Osluškivanjem sebe, pravilnim i redovnim samopregledima pravimo prvi korak ka zdravoj budućnosti. Zato smo pokrenuli kampanju #normalnozamene, a Karavan „Budi hrabra – pregledaj se“ podržali sa ciljem da se poveća broj pregleda i samopregleda dojki kako bismo zajedno uticali na svest kod žena o značaju prevencije“, izjavila je Danijela Šantić, direktorka kompanije Avon za Adriatik i dodala: „Kompanija Avon kontinuirano, tokom cele godine, prikuplja sredstva za aktivnosti usmerene za borbu protiv raka dojke prodajom proizvoda označenih roze vrpcom, čiji je celokupan bruto profit namenjen ovim aktivnostima, kao i putem novčanih donacija na Avon sajtu.

Rak dojke je najčešći maligni tumor kod žena kako u svetu, tako i u našoj zemlji. Svake godine, od ove bolesti oboli preko milion i po žena. U Srbiji se svaka četvrta žena suočava sa ovim oblikom maligniteta, dok njih 1.600 izgubi bitku, što ovu bolesti čini jednim od vodećih uzroka smrtnosti među ženama u Srbiji.
Hajde da promenimo statistiku! Budi hrabra, pregledaj se!
Tokom međunarodnog meseca borbe protiv raka dojke, kompanija Avon je u okviru Akcije za borbu protiv raka dojke, koja se sprovodi od 2004. godine, uručila donaciju udruženju „Žena uz ženu“ i na taj način realizovala akciju „Budi hrabra – pregledaj se“.
Pokretna ordinacija sa ultrazvučnim aparatom i pratećom opremom, tokom oktobra, bila je dostupna u gradovima širom Srbije svim ženama do 45. godine, koje su želele da obave preventivne preglede dojki i da se informišu o značaju prevencije i ranog otkrivanja, kao i lečenja raka dojke.
Karavan je posetio čak 13 gradova, Novi Sad, Sremsku Mitrovicu, Šabac, Obrenovac, Ub, Ljig, Mladenovac, Kragujevac, Čačak, Užice, Kraljevo, Kruševac i Jagodinu.

Zahvaljujući kupovini Avon proizvoda obeleženih roze vrpcom, u mesecu oktobru obavljeno je čak 1457 besplatnih pregleda.
I pored svih akcija koje organizujemo, trudimo se da tokom cele godine širimo svest o ovoj veoma važnoj temi. „Naša kompanija je u svetu donirala preko milijardu dolara, a u Srbiji 700.000 dolara za opremu koja je potrebna za ranu dijagnostiku, kao i za edukativne programe i kampanje u borbi protiv raka dojke.
Osluškivanjem sebe, pravilnim i redovnim samopregledima pravimo prvi korak ka zdravoj budućnosti. Zato smo pokrenuli kampanju #normalnozamene, a Karavan „Budi hrabra – pregledaj se“ podržali sa ciljem da se poveća broj pregleda i samopregleda dojki kako bismo zajedno uticali na svest kod žena o značaju prevencije“, izjavila je Danijela Šantić, direktorka kompanije Avon za Adriatik i dodala: „Kompanija Avon kontinuirano, tokom cele godine, prikuplja sredstva za aktivnosti usmerene za borbu protiv raka dojke prodajom proizvoda označenih roze vrpcom, čiji je celokupan bruto profit namenjen ovim aktivnostima, kao i putem novčanih donacija na Avon sajtu.

Rak dojke je najčešći maligni tumor kod žena kako u svetu, tako i u našoj zemlji. Svake godine, od ove bolesti oboli preko milion i po žena. U Srbiji se svaka četvrta žena suočava sa ovim oblikom maligniteta, dok njih 1.600 izgubi bitku, što ovu bolesti čini jednim od vodećih uzroka smrtnosti među ženama u Srbiji.
Hajde da promenimo statistiku! Budi hrabra, pregledaj se!
Avon I TI MOŽEŠ DA POMOGNEŠ
* {{CarouselProduct.SalePrice | currency }}
Avon I TI MOŽEŠ DA POMOGNEŠ
* {{CarouselProduct.SalePrice | currency }}