Cookie: Avon sajt koristi "cookies". Pročitaj više u Uslovima Privatnosti Otkaži
Zatvori 
Promenili ste kampanju, ali se Vaša korpa nije izmenila.
Promenili ste kampanju, i Vaša korpa je izmenjena u skladu sa promenom kampanje.

Mogućnost povraćaja/reklamacije proizvoda

Garancija zadovoljstva - podsećamo Vas da je naš rok za povrat 35 dana.

Za više informacija o procesu povrata, pogledajte Politiku povrata i zamene.

Hvala što kupujete kod nas!

• U skladu sa garancijom zadovoljstva, svaki proizvod koji ne ispunjava očekivanja (neodgovarajuća veličina, boja i slično) možete vratiti u roku od 35 dana.

• Povrat proizvoda moguć je samo ukoliko na njima nema vidljivih tragova korišćenja.

• Avon garancija za satove, u slučaju da je kvar na satu fabrička greška, je dve godine.

Naš savet:
Uvek proverite dimenzije da bi izbegli poručivanje veličine koja Vam ne odgovara. Informacije o veličinama proverite u brošuri ili online MODNI VODIČ ZA DIMENZIJE.

Pogledajte kratko uputstvo kako da predate reklamaciju.

 

Ako je porudžbina realizovana preko odabranog Avon ambasadora

Reklamaciju možete izjaviti/proslediti preko odabrane Avon Dame/Gospodina.

Avon Dama/Gospodin upućuje reklamaciju prema detaljno opisanom postupku na svom Avon nalogu, sekcija Servisna stranica, Reklamacije.

 

Ako je porudžbina realizovana direktno preko Avon-a

  1. U slučaju opcije direktne dostave kurirskom službom na željenu adresu ili na izabrani punkt/poštu, za predaju reklamacije, potrebna su dva važna dokumenta - faktura i popunjen formular za reklamacije. Formular za reklamacije možete pronaći OVDE.

  2. Popunjeni formular, fakturu i proizvod(e) koji se reklamiraju pošaljite direktno u sedište kompanije Avon Cosmetics SCG:

    Avon Cosmetics SCG d.o.o.
    Milutina Milankovića 9ž, GTC41
    Novi Beograd
    11070

  3. Pažljivo zapakujte pošiljku kako se ne bi oštetila tokom transporta.

  4. Novac će biti vraćen na tvoj navedeni bankovni račun odmah po obradi prispelog zahteva. Informaciju o ishodu reklamacije sa svim potrebnim detaljima dobićete i putem email adrese, navedene prilikom realizovane porudžbine.

 

Bitne napomene:

  • Reklamacija je prihvatljiva sa vraćenim proizvodom koji se reklamira i validno popunjenim Formularom.
  • Neophodno je da se ime i prezime kupca, email adresa i broj telefona poklapaju sa podacima kupca sa kojim je porudžbina predata na sajtu.
  • Zamena proizvoda nije moguća, već isključivo povrat novca.
  • Potrebno je navesti ime i prezime vlasnika računa, broj tekućeg računa i naziv banke.
  • Na email adresu, koja ja upisana prilikom predaje porudžbine na sajtu, biće poslato obaveštenje da je obrada reklamacije završena.

    Status reklamacije možeš proveriti putem kontakt forme Kontaktiraj nas.

 

 

Mogućnost povraćaja/reklamacije proizvoda

Garancija zadovoljstva - podsećamo Vas da je naš rok za povrat 35 dana.

Za više informacija o procesu povrata, pogledajte Politiku povrata i zamene.

Hvala što kupujete kod nas!

• U skladu sa garancijom zadovoljstva, svaki proizvod koji ne ispunjava očekivanja (neodgovarajuća veličina, boja i slično) možete vratiti u roku od 35 dana.

• Povrat proizvoda moguć je samo ukoliko na njima nema vidljivih tragova korišćenja.

• Avon garancija za satove, u slučaju da je kvar na satu fabrička greška, je dve godine.

Naš savet:
Uvek proverite dimenzije da bi izbegli poručivanje veličine koja Vam ne odgovara. Informacije o veličinama proverite u brošuri ili online MODNI VODIČ ZA DIMENZIJE.

Pogledajte kratko uputstvo kako da predate reklamaciju.

 

Ako je porudžbina realizovana preko odabranog Avon ambasadora

Reklamaciju možete izjaviti/proslediti preko odabrane Avon Dame/Gospodina.

Avon Dama/Gospodin upućuje reklamaciju prema detaljno opisanom postupku na svom Avon nalogu, sekcija Servisna stranica, Reklamacije.

 

Ako je porudžbina realizovana direktno preko Avon-a

  1. U slučaju opcije direktne dostave kurirskom službom na željenu adresu ili na izabrani punkt/poštu, za predaju reklamacije, potrebna su dva važna dokumenta - faktura i popunjen formular za reklamacije. Formular za reklamacije možete pronać OVDE.

  2. Popunjeni formular, fakturu i proizvod(e) koji se reklamiraju pošaljite direktno u sedište kompanije Avon Cosmetics SCG:

    Avon Cosmetics SCG d.o.o.
    Milutina Milankovića 9ž, GTC41
    Novi Beograd
    11070

  3. Pažljivo zapakujte pošiljku kako se ne bi oštetila tokom transporta.

  4. Novac će biti vraćen na tvoj navedeni bankovni račun odmah po obradi prispelog zahteva. Informaciju o ishodu reklamacije sa svim potrebnim detaljima dobićete i putem email adrese, navedene prilikom realizovane porudžbine.

 

Bitne napomene:

  • Reklamacija je prihvatljiva sa vraćenim proizvodom koji se reklamira i validno popunjenim Formularom.
  • Neophodno je da se ime i prezime kupca, email adresa i broj telefona poklapaju sa podacima kupca sa kojim je porudžbina predata na sajtu.
  • Zamena proizvoda nije moguća, već isključivo povrat novca.
  • Potrebno je navesti ime i prezime vlasnika računa, broj tekućeg računa i naziv banke.
  • Na email adresu, koja ja upisana prilikom predaje porudžbine na sajtu, biće poslato obaveštenje da je obrada reklamacije završena.

    Status reklamacije možeš proveriti putem kontakt forme Kontaktiraj nas.

 

 

{{UI.LoadingMessage}}
[View|Representative_Attach_Not_Available]