Mogućnost povraćaja/reklamacije proizvoda
Garancija zadovoljstva - podsećamo Vas da je naš rok za povrat 35 dana.
Za više informacija o procesu povrata, pogledajte Politiku povrata i zamene.
Hvala što kupujete kod nas!
• U skladu sa garancijom zadovoljstva, svaki proizvod koji ne ispunjava očekivanja (neodgovarajuća veličina, boja i slično) možete vratiti u roku od 35 dana.
• Povrat proizvoda moguć je samo ukoliko na njima nema vidljivih tragova korišćenja.
• Avon garancija za satove, u slučaju da je kvar na satu fabrička greška, je dve godine.
Naš savet:
Uvek proverite dimenzije da bi izbegli poručivanje veličine koja Vam ne odgovara. Informacije o veličinama proverite u brošuri ili online MODNI VODIČ ZA DIMENZIJE.
Pogledajte kratko uputstvo kako da predate reklamaciju.

Ako je porudžbina realizovana preko odabranog Avon ambasadora
Reklamaciju možete izjaviti/proslediti preko odabrane Avon Dame/Gospodina.
Avon Dama/Gospodin upućuje reklamaciju prema detaljno opisanom postupku na svom Avon nalogu, sekcija Servisna stranica, Reklamacije.
Ako je porudžbina realizovana direktno preko Avon-a
-
U slučaju opcije direktne dostave kurirskom službom na željenu adresu ili na izabrani punkt/poštu, za predaju reklamacije, potrebna su dva važna dokumenta - faktura i popunjen formular za reklamacije. Formular za reklamacije možete pronaći OVDE.
-
Popunjeni formular, fakturu i proizvod(e) koji se reklamiraju pošaljite direktno u sedište kompanije Avon Cosmetics SCG:


Avon Cosmetics SCG d.o.o.
Milutina Milankovića 9ž, GTC41
Novi Beograd
11070 -
Pažljivo zapakujte pošiljku kako se ne bi oštetila tokom transporta.
-
Novac će biti vraćen na tvoj navedeni bankovni račun odmah po obradi prispelog zahteva. Informaciju o ishodu reklamacije sa svim potrebnim detaljima dobićete i putem email adrese, navedene prilikom realizovane porudžbine.
Bitne napomene:
- Reklamacija je prihvatljiva sa vraćenim proizvodom koji se reklamira i validno popunjenim Formularom.
- Neophodno je da se ime i prezime kupca, email adresa i broj telefona poklapaju sa podacima kupca sa kojim je porudžbina predata na sajtu.
- Zamena proizvoda nije moguća, već isključivo povrat novca.
- Potrebno je navesti ime i prezime vlasnika računa, broj tekućeg računa i naziv banke.
- Na email adresu, koja ja upisana prilikom predaje porudžbine na sajtu, biće poslato obaveštenje da je obrada reklamacije završena.
Status reklamacije možeš proveriti putem kontakt forme Kontaktiraj nas.
Mogućnost povraćaja/reklamacije proizvoda
Garancija zadovoljstva - podsećamo Vas da je naš rok za povrat 35 dana.
Za više informacija o procesu povrata, pogledajte Politiku povrata i zamene.
Hvala što kupujete kod nas!
• U skladu sa garancijom zadovoljstva, svaki proizvod koji ne ispunjava očekivanja (neodgovarajuća veličina, boja i slično) možete vratiti u roku od 35 dana.
• Povrat proizvoda moguć je samo ukoliko na njima nema vidljivih tragova korišćenja.
• Avon garancija za satove, u slučaju da je kvar na satu fabrička greška, je dve godine.
Naš savet:
Uvek proverite dimenzije da bi izbegli poručivanje veličine koja Vam ne odgovara. Informacije o veličinama proverite u brošuri ili online MODNI VODIČ ZA DIMENZIJE.
Pogledajte kratko uputstvo kako da predate reklamaciju.

Ako je porudžbina realizovana preko odabranog Avon ambasadora
Reklamaciju možete izjaviti/proslediti preko odabrane Avon Dame/Gospodina.
Avon Dama/Gospodin upućuje reklamaciju prema detaljno opisanom postupku na svom Avon nalogu, sekcija Servisna stranica, Reklamacije.
Ako je porudžbina realizovana direktno preko Avon-a
-
U slučaju opcije direktne dostave kurirskom službom na željenu adresu ili na izabrani punkt/poštu, za predaju reklamacije, potrebna su dva važna dokumenta - faktura i popunjen formular za reklamacije. Formular za reklamacije možete pronać OVDE.
-
Popunjeni formular, fakturu i proizvod(e) koji se reklamiraju pošaljite direktno u sedište kompanije Avon Cosmetics SCG:


Avon Cosmetics SCG d.o.o.
Milutina Milankovića 9ž, GTC41
Novi Beograd
11070 -
Pažljivo zapakujte pošiljku kako se ne bi oštetila tokom transporta.
-
Novac će biti vraćen na tvoj navedeni bankovni račun odmah po obradi prispelog zahteva. Informaciju o ishodu reklamacije sa svim potrebnim detaljima dobićete i putem email adrese, navedene prilikom realizovane porudžbine.
Bitne napomene:
- Reklamacija je prihvatljiva sa vraćenim proizvodom koji se reklamira i validno popunjenim Formularom.
- Neophodno je da se ime i prezime kupca, email adresa i broj telefona poklapaju sa podacima kupca sa kojim je porudžbina predata na sajtu.
- Zamena proizvoda nije moguća, već isključivo povrat novca.
- Potrebno je navesti ime i prezime vlasnika računa, broj tekućeg računa i naziv banke.
- Na email adresu, koja ja upisana prilikom predaje porudžbine na sajtu, biće poslato obaveštenje da je obrada reklamacije završena.
Status reklamacije možeš proveriti putem kontakt forme Kontaktiraj nas.
